08-02-2012

aardbei hartjes


Valentijn..............nee, daar doen we hier niet aan.
't Zal wel de leeftijd zijn ;-(
Maar spelen met dat thema vind ik wél leuk om te doen.
En zo'n hartje van aardbeien saus is zó eenvoudig en kan op elke zachte "ondergrond" in een handomdraai gemaakt worden.

Maak eerst allemaal cirkels van een stevige saus, aardbei maar chocolade kan natuurlijk ook. Ranja is te dun, dat loopt direct naar het laagste punt.


Op een kwark- of monchou taart (in een spiraal) of gewoon


in de gele vla.

Ik gebruik een spuit zonder naald, dit werkt heel goed en vaak kun je er bij de apotheek zo één halen. 
Dan trek je een satéprikker dwars door de cirkel, van de één naar de ander,



Leuk om te doen hoor. 

44 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee. Ik heb ook helemaal niets met valentijn maar dit vind ik zo leuk voor een keer tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handig trucje, die ga ik zelf ook eens toepassen! Ook niet voor Valentijn, zoiets kan natuurlijk altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Het zag er op de eerste foto heel lastig uit, maar 't is dus eigenlijk heel eenvoudig. Ik doe nog wel aan valentijn, dus wellicht kan ik er wat mee volgende week ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk, misschien ga ik het proberen met mijn zelfgemaakte bramensaus op de yoghurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig. Ga ik zeker uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh I have never seen a prettier cheesecake, and I have seen my share of desserts. Beautiful work. I would love for you to strut your stuff at Bacon Time's weekly fri-monday linky.
    http://bacontimewiththehungryhypo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke mooie versiering heb je zo bedacht. Ziet er helemaal feestelijk uit ook...
    Ik wens je een heel fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat simpel om te doen om de boel op te leuken.
    Gaaf hoor.
    Ga ik ook eens proberen.
    groetjes knutselpret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmmm dat ziet er lekker uit!
    Bedankt voor de duidelijke uitleg!

    Ik deel het dan ook erg graag op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee met de rode hartjes. Hier wordt op die manier vaak de capuccino koffie versierd. Maar natuurlijk niet met rood.
    Hartelijke groeten, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk ideetje en zo simpel, helemaal leuk, ook voor mezelf alleen om eens te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Delicious!

    Thanks so much for taking part in our Pin'Inspiration Party. Hope that you are having as much fun exploring as I am and that you'll take part in helping the "Beat the Winter Blues" on Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel mooi en lekker uit. Ook gemakkelijk te doen zie ik. Bedankt om deze te delen :)

    Lieve groet
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This looks really yummy!

    Mrs. Delightful
    ourdelightfulhome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, that is gorgeous, almost too beautiful to eat!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for the great pictorial! Even I can do this!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I’d love for you to come link this post up at From Scratch Friday (live now on the blog!).

    ~Christina
    http://marriagefromscratch.blogspot.com/2012/02/from-scratch-friday-2.html

    BeantwoordenVerwijderen
  18. very pretty! Thank you for linking up to the Thursday Favorite Things blog hop linky party. Sending Happy Weekend Wishes! .xo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a fun idea! I'm featuring this on A Little Tipsy tomorrow.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk ziet dat eruit. Ik ga het ook eens proberen.

    Groeten en fijn weekend, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for linking up at From Scratch Friday! Come back next week :)

    ~Christina
    http://marriagefromscratch.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. How fun!! Thank you for sharing at Sharing Saturday!! Have a wonderful week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love your strawberry hearts!!! So cute! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tjonge die hartjes zien er professioneel uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Featuring your strawberry heart tutorial at Bacon Time on Thursday. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a great idea...Love this! We are having our 1st Kitchen Fun & Crafty Friday. Link Party going on now and would love for you to share this! http://kitchenfunwithmy3sons.blogspot.com/2012/02/kitchen-fun-and-crafty-friday-link.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I have featured you on my website here: http://www.bubblynaturecreations.com/2012/02/valentines-day-is-almost-here.html#more
    Thanks for linking up at the party!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk idee en wat een leuke site! Net ontdekt..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Perfect for Valentine's Day! Beautiful Cake!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een idee zeg en zo simpel! 't zag er best ingewikkeld uit:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10 11 12
Blogging tips