16-07-2012

paddenstoelen eten


Ik ben van slag! Door alle regen en te de lage buitentemperatuur zijn we van ellende maar paddenstoelen gaan eten deze week :o(. Het lijkt wel herfst!
Bananen-appelzwammen (met druipende honing en havermoutvlokken)


werden afgewisseld met wortel-pruimenkopjes 


en ei-tomaatvliegezwammen, je weet wel, die van kabouter Spillebeen.

Op een grote paddestoel
Rood met witte stippen
Zat kabouter Spillebeen
Heen en weer te wippen
Krak, zei toen de paddestoel
Met een diepe zucht
Allebei de beentjes
Hoepla in de lucht


Ik zei toch al.......ik ben van slag.

15 opmerkingen:

  1. Die vliegenzwammenhoed schijnt het in melk geweekt wel heul goed te doen als muggendoder,
    geen wonder dat Spillebeen ervan omvalt;-)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat prachtig. Ik moest effe goed kijken en toen zag ik het pas...LoL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, van mij mag je vaker van slag zijn. Toen ik de titel zag staan dacht ik: die durft!! Maar deze durf ik ook wel te eten. Ik ga ze zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend hoor, Hanneke! Ze zien er fantastisch uit, deze neppaddestoelen. En je balorigheid: je moet toch wát met dit herfstige zomerweer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, nou het is wel zo dat het rekhoorntjesbrood welig tiert in de bossen hier, lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel erg leuk en lekker uit. Dat is iets leuks maken uit iets naars. Wat een weer hè !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HAHAHA!!!
    Leuk hoor en ook nog yummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha we worden vanzelf vervelend met dit weer he, je moet zelf maar lol maken toch, tis gelukt ziet er leuk uit............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig die paddenstoelen en lekker om te eten!
    Hoop toch dat we nog een beetje zomer krijgen.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, wie niet!! De zomer moet toch echt een keer komen!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha wat leuk! Arme kabouter Spillebeen!
    Ik ga maar duimen voor mooi weer!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh ik krijg zin in een kabouter-paddenstoelen-herfstfeestje! Nu is het daar dan eindelijk echt tijd voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van slag of niet, je blijft creatief! Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10 11 12
Blogging tips