17-10-2011

gevangen appeltjes update


De appeltjes die ik hier probeerde te vangen zijn inderdaad gevangen. In deze fles zitten er zelfs twee. Dit lukte dankzij een iets grotere opening.
De fles en de appels heb ik heel voorzichtig omgespoeld, ik was ook nog maar net op tijd want een slakje had ze ook ontdekt. Daarna is de fles gevuld met jenever. Een andere alcoholische drank kan natuurlijk ook en toevoegingen van b.v. kaneel(stokjes) en suiker zijn ook mogelijk. Laat nu de fles een tijdje met rust zodat de appelaroma's in de jenever kunnen trekken. Zet hem bijvoorbeeld als decoratie in het zicht, menigeen zal zich afvragen hoe je die appels erin hebt gekregen. En als de appels 'droog' komen te staan na een gezellige avond kun je hem gewoon weer bijvullen met alcohol.

7 opmerkingen:

  1. oh that sounds good and looks amazing:) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag ze ooit met peertjes in eau de vie:))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!!! wat fijn dat het gelukt is hé! en nu op naar de appeljenever!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik doe mijn best om het te onthouden zodat ik volgend jaar ook zo'n blikvanger heb! (Of help je ons onthouden?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je dus gelukt, ziet er echt leuk uit en zeker ook lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10 11 12
Blogging tips