23-12-2012

een fijne kerst!



Mijn wens............

Dat je, ondanks alle drukte die deze maand met zich meebrengt, ook tijd hebt om even stil te staan om het jaar te overdenken, zodat je het af kunt sluiten en opnieuw kunt beginnen. Geef alle mooie dingen een plaatsje in je hart, probeer de akelige dingen die je zijn overkomen achter je te laten.

Dat iedereen die dit leest fijne en gezellige kerstdagen mag hebben, met mensen om je heen die je dierbaar zijn!!!

......................................................................................................

2 pompoenen, de één ietsje groter dan de ander,



wat vilt, zwart borduurdraad en lijm



zijn de enige materialen die je nodig hebt om deze sneeuwbaby's (Bron) te maken.
Ik maakte er ook een satéprikker aan vast want ....................



ik had dikke mazzel, kijk..... dit lag zomaar bij ons (bijna) kachelhout. 



Iemand heeft mij heel blij gemaakt!

19 opmerkingen:

  1. Hele fijne dagen, en ik hoop nog lang van jouw leuke, interessante blog te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne feestdagen toegewenst!
    Ik hoop ook volgend jaar weer te genieten van je geweldige blog!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanneke,

    Leuk die sneeuwbaby!

    Wens je fijne dagen!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie feestdagen en een gezond en creatief 2013 gewenst. Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2013 voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je hele gezellige kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijne Kerstdagen ook voor jou Hanneke! Met alle goeds voor het nieuwe jaar! En dank je wel voor al je inspirerende logjes, waar ik elke keer weer enorm van geniet! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook hele fijne kerstdagen en bedankt voor al je inspiratie!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne kerstdagen toegewenst en ik geniet van je eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar! gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik mag je blog altijd graag zien en geniet van al het moois wat je laat zien, zooooo creatief, geweldig hoor!

    Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2013!!!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een heel creatief en gelukkig nieuwjaar!
    Lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor de mooie stukjes, hele fijne dagen gewenst, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zalige kerstdagen en dank je wel voor je mooie stukjes, lees pas heel kort met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoop dat je fijne kerstdagen hebt beleefd. Lees met veel plezier je blogjes en hoop in 2013 er ook weer van mogen te genieten. Prettige jaarwisseling en voor 2013 alles wat wenselijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hanneke , wat moois allemaal !

    Ik maak van je ledenaantal een rond getal, ik ga je volgen en zo mis ik niks van je creaties.
    Ik wil nu verder piepeloeren bij jou na hetgeen ik al gezien heb ! Toffe ideeën heb je.

    Nog fijne dagen gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10 11 12
Blogging tips