30-12-2012

vadertje tijd



"Gebogen door de last van 2012 op zijn rug, strompelt Vadertje Tijd naar zijn hutje terug.
Zijn taak zit er bijna op!"



Vadertje Tijd is gemaakt van een restje van deze wol die ik hier heb geverfd en is mijn eerste voorzichtige voetstap op het droogviltpad.



Ontzettend leuk om te doen en eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Tenminste, als je weet hoe het moet ;-).



De last van Vadertje Tijd is niet voor iedereen gelijk. Er zullen veel mensen zijn voor wie 2012 géén leuk jaar was. Financiële tegenslagen, ziekte en/of het verlies van dierbaren kunnen het leven behoorlijk zwaar maken.

Maar 2012 was voor ons ook een jaar waarin wij elke morgen de zon weer op mochten zien komen,


waarin wij een nieuw gewas in de tuin kweekten (citroenkomkommer)


en verrast werden met een aantal reuzenbloemkolen.


Wij konden weer genieten van het vrolijke gekwetter van een flink aantal boerenzwaluwen in de schuur,


en waren blij met de geboorte van twee kalfjes.


Jammer dat hij niet bij ons kon blijven, stieren worden op een gegeven moment nu eenmaal te sterk.


Ja, het was een jaar met toch ook veel mooie momenten..........

Iedereen een héél goed uiteinde!

13 opmerkingen:

  1. Ja, Weer een jaar voorbij... Het gaat zo snel hè....ik wens jou en die je lief zijn een goed nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne jaarwisseling en een heel mooi 2013 voor jullie!
    En wat een liev viltmannetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vilt mannetje is heel erg leuk.
    weer een uitdaging om te maken .
    voor jou en je dierbaren ook een fijne jaarwisseling en een goed 2013 toegewenst.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2013 is nog een onbeschreven blad
    ik wens jou heel veel mooie verhalen
    om dat blad te vullen.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan Hanneke, ik vind ook je Vadertje Tijd geweldig!! Nu nog de 'Fee van het nieuwe jaar'?? Ik wens jou alle goeds voor 2013 toe, dat het een jaar mag worden waarin de kleine geluksmomenten als parels naar je toe komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's, kalfjes zijn altijd leuk om te zien. Ik heb het geluk gehad om bij een stage te mogen helpen tijdens de geboorte en voeden. Ik wens jouw een geweldig jaar vol met liefde en geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor alle mooie verhalen, recepten en knutselideeën in 2012. Ik blijf je graag volgen in 2013!

    En mag ik nog een klein beetje reclame maken? Om het oude jaar goed op te ruimen, heb ik een mooi italiaans kookboek om we te geven op mijn blog, kom je ook kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jullie een goed en gezegend 2013 en veel mooie verhalen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige post!!
    Wat gaat een jaar toch weer snel!
    Ik wens jou en je dierbare ook een heel gelukkig en gezond 2013!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie post voor het einde van het jaar, een gelukkig en voorspoedig 2013 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het een goed jaar was. Hoop dat het komende jaar weer mooie dingen gaat brengen. Een heel fijne jaarwisseling toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hanneke,, voor jou en je dierbaren een heel mooi en gezond 3013! Ik lees je blog graag en ik verbaas me over je creativiteit en je kennis rond natuurlijk materialen.
    Wat een mooie kleuren in dat vilt!
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10 11 12
Blogging tips